logo
امروز : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۱۱۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بخشدار منطقه قره‌پشتلو زنجان:

تکلیف پروژه راه قره‌‌پشتلو مشخص نیست

تکلیف-پروژه-راه-قره‌‌پشتلو-مشخص-نیست
بخشدار منطقه قره‌پشتلو زنجان با اشاره به بلاتکلیفی پروژه راه قره‌‌پشتلو به اتوبان سرچم گفت: تکمیل این پروژه موجب خارج شدن قره‌پشتلو از بن‌بست می‌شود.

محسن زمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ از بلاتکلیفی پروژه ۱۲ کیلومتری اتصال منطقه قره‌پشتلو به اتوبان اصلی سرچم به اردبیل ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: این پروژه پنج سال است بلاتکلیف مانده است.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: زیرسازی این مسیر خاکی به طول ۱۲ کیلومتر از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸ به طور کامل انجام شده و پیشرفت فیزیکی آن به ۸۵ تا ۹۰ درصد رسیده است. با این حال، ۱۰ درصد باقیمانده شامل آسفالت‌ریزی و احداث چند پل همچنان تکمیل نشده است.

بخشدار منطقه قره‌پشتلو با اشاره به اهمیت این پروژه در توسعه منطقه و استان، گفت: تکمیل این مسیر، قره‌پشتلو را از بن‌بست خارج کرده و ارتباط آن را با استان‌های همجوار برقرار می‌کند. این امر موجب توسعه کشاورزی و اقتصاد منطقه و در نهایت، توسعه بخش، شهرستان و استان خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه در منطقه‌ای هموار واقع شده و اجرای آن با مشکل خاصی مواجه نیست ادامه داد: همچنین وجود ماده ۲۳ در این پروژه نشان از اهمیت آن دارد و با بودجه‌ای حدود ۱۰۰ میلیارد تومان قابل اجرا است.

زمانی خاطرنشان کرد: با وجود بازدیدهای مکرر مسئولان استانی از این پروژه پس از سال ۱۳۹۸، به دلیل عدم تامین اعتبار، پیمانکار کار را متوقف کرده و پروژه بلاتکلیف مانده است.

وی از بی‌توجهی به این پروژه مهم که نقش بسزایی در اقتصاد منطقه دارد، انتقاد کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۷
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱